Niekedy veci samy od seba vypália lepšie, ako keby ich niektoplánoval. Ako hovorí moja frajerka (niežeby to vymyslela, ale nevie sispomenúť, odkiaľ to má): „To niekedy tak vyjde.“
Môžem sa však aj mýliť a za celou kampaňou je prácaskúseného reklamného psychológa - manipulátora, ktorý veľmi dobre vie, že v podvedomípotenciálneho poslucháča rádia OKEY okrem poprocku pláva aj – treska.Áno, tak to bude! Nakupujete v sieti CBA? Tak potom iste počúvate aj RádioOKEY! A možno o tom ani neviete.
Mňa ako bufeťáka zasiahol ten podprahový backround kampane a nad poprockom u mňa vyhráva treska. Nie je príliš zdravá, ale raz začaspadne vhod. S rádiom OKEY naopak radšej neexperimentujem, ešte by tamnáhodou Julo V. hovoril vtipy a musel by som sa za neho hanbiť. Ako rodenýnegativista si k sloganu „Pop rock – to môžem“, pridávam: „nič menej obyčajnéby som totiž nezniesol/nezniesla“. Problém je, že ja osobne znesiem. Inakpovedané, nestačí mi vysvetlenie „Elán je Elán.“ Pýtam sa skôr: „Prečo je (preboha)Elán Elán?“
P.S. Počul som, že OKEY Piánko – „najúspešnejšialovesongovovalentínovská edícia na Slovensku“ sa predáva „ako teplé rožky.“ Jatam vidím jasné prepojenie. Robert?