reklama

Pink! Vs. treska

Vždy keď idem okolo toho billboardu s vyškerenou PINK! (stále sa neviem rozhodnúť, či je pekná alebo škaredá), akosi mimovoľne si na ňom namiesto speváčky predstavím svoju obľúbenú tresku s lákavou akciovou cenou. Prečo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)


Obrázok blogu
Obrázok blogu

Niekedy veci samy od seba vypália lepšie, ako keby ich niektoplánoval. Ako hovorí moja frajerka (niežeby to vymyslela, ale nevie sispomenúť, odkiaľ to má): „To niekedy tak vyjde.“

Môžem sa však aj mýliť a za celou kampaňou je prácaskúseného reklamného psychológa - manipulátora, ktorý veľmi dobre vie, že v podvedomípotenciálneho poslucháča rádia OKEY okrem poprocku pláva aj – treska.Áno, tak to bude! Nakupujete v sieti CBA? Tak potom iste počúvate aj RádioOKEY! A možno o tom ani neviete.

Mňa ako bufeťáka zasiahol ten podprahový backround kampane a nad poprockom u mňa vyhráva treska. Nie je príliš zdravá, ale raz začaspadne vhod. S rádiom OKEY naopak radšej neexperimentujem, ešte by tamnáhodou Julo V. hovoril vtipy a musel by som sa za neho hanbiť. Ako rodenýnegativista si k sloganu „Pop rock – to môžem“, pridávam: „nič menej obyčajnéby som totiž nezniesol/nezniesla“. Problém je, že ja osobne znesiem. Inakpovedané, nestačí mi vysvetlenie „Elán je Elán.“ Pýtam sa skôr: „Prečo je (preboha)Elán Elán?“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

P.S. Počul som, že OKEY Piánko – „najúspešnejšialovesongovovalentínovská edícia na Slovensku“ sa predáva „ako teplé rožky.“ Jatam vidím jasné prepojenie. Robert?

Adam Jánoš

Adam Jánoš

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent kulturológie očarený Amerikou, hudobný a filmový nadšenec, občasný turista, frfľoš a ironik Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu